Ропот велий идет по Государству Московскому, поелику вельми мнози иноплеменные людие на него приидоша и не токмо ради трудов праведных, а и ради беззаконий всяких. Мнози бо от них творят на Руси беззакония и непотребства, чинят сооблазн и насилия женам и девам местным, побои и убивства людем мирным, да и зелиями и курениями пагубными торг ведут.
Тако и во граде во Обнинске мещане возмущены зело, ибо в лета недавние и по сие время явишася в нем премнози иноземцы роду басурманскаго, да таковы, что ни языка, ни обычаев, ни законов российстих не ведают, да и ведать не желают. Мнози же мещане промежду собой о том глаголят да ропщут, а глас поднимати боятся, ибо нецыи страх имеют пред иноземцами, нецыи беспечно не хощут разумети о напасти творящейся, а надежды на власти предержащия не имут, ибо мужи да жены государевы, начальници управы да стражи градской, яко рекут мнози, имут с тех иноземцев свою корысть весьма велию, потому и потворствуют нашествию иноплеменных и на страну нашу богохранимую, и на град наш славный, мужами и женами учеными да мудрыми, да церквами преукрашенными.
А еще есть разумение, что мнози мужи и жены государевы, начальницы управы да стражи градской вкупе с главными купцами и артельщиками да заводчиками своекорыстными поступили суть на службу к сему начальнику воинства тьмы злокозненному и потому радеют услужити ему и его похотям, а не народу своему. Сии же начальници жалобы люда отвергают, а ежели приимут, то не разбирают, а ежели и разбирают, то редко зело, да и не полностью.
Посему остается для граждан разве токмо вопити к Самому Господу Богу, Его Пречистой Матери, да и всем святым, на земли Российстей и в иных странех просиявшим о прощении прегрешений наших, за кои таковое наказание несем и о спасении града нашего, и страны нашей от нашествия иноплеменных, и о явлении мужей и жен благочестивых, дабы распространили и утвердили оные закон государев и закон Божий на земли нашей.
Андрей сын Львов
Мещанин града Обнинска
"Новый Летописецъ"
- Подпись автора
[sup]19[/sup] ибо Закон ничего не довёл до совершенства (К евреям, Гл. 7)